Intervju

Nästa onsdag ska jag på arbetsintervju. Och inte vilken som helst. Nej det är ett rekryteringsseminarium som ska pågå under hela dagen. Vi ska hålla i en presentation om oss själva och vad vi skulle bidra med om vi fick jobbet, vi ska göra samarbetsövningar och förtås också ha en enskild intervju. Puh. Vilken dag. Men jag är inte särskilt nervös. För är det nåt jag har lärt mig så är det att lita på min egen förmåga. Även om man måste påminna sig själv om det ibland.

Jag håller på att förbereda min presentation just nu. Men först en kopp kaffe och en titt i brevlådan (väntar förväntansfullt på deklarationen!), sen kör vi igen.






Kommentarer
Postat av: Anna

Låter spännande! Lycka till! :)

2011-03-29 @ 15:08:49
URL: http://annaburman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0