Några få tappra

Efter två veckors julledighet börjar jag långsamt komma tillbaka till vardagen. Bloggen har fått vila den med. Ändock ser jag att det är några få som kikar in varje dag. Trevligt.

Efter fyra veckors ledighet från styrketräning kan jag idag (efter ett hårt första pass) inte gå. Jag hopp-skutt-haltar på tå för att ta mig mellan datorn, köket och toaletten. Solen skiner utanför fönstret, undrar om jag vågar mig ut på en "promenad"?

Här kommer några bilder från julen:


Arrangerad bild på nyförlovat par! Och vad väljer fotografen för vacker bakgrund? Jomen OKQ8 såklart!


Här tyckte vi att lekstugan hade galet mycket snö på taket...


Men vi visste inte vad som väntade.


Och så avslutningsvis ett par julögon som tindrar helt naturligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till förlovningen!! :)

2010-01-14 @ 12:46:17
URL: http://annaburman.blogspot.com/
Postat av: Tina

Fina bilder på er & snön.

Och man tackar för det jätte fina granen som vi fick njuta av under julen 2009

2010-01-23 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0