Online!

Äntligen har jag fått internet i min nya lya. Bredbandsbolaget var faktiskt förvånandsvärt snabba den här gången! Under de här veckorna har jag haft internetavvänjning. Helt plötsligt har kvällarna blivit otroligt långa (fast jag lagt mig vid 22 varje kväll), och jag har tvingats till att göra andra saker som att sätta upp gardiner, baka bröd och sånt som jag aldrig gjorde förut. Men det självdestruktiva internetbeteendet lär ju komma tillbaka ganska fort (dvs att sitta och surfa tills man får ont i nacken och blir på dåligt humör utan att märka att flera timmar har gått).

Det märks att man har flyttat till Norrland igen. El-gubben som installerade bredbandet i morse kl. 07.00 informerade mig nämligen om att det var över 30 minusgrader ute. Sedan önskade han mig glatt en trevlig dag.

Hur går det på jobbet då? Jo tack, det går bra. Men det är up's and down's you know! Igår var jag till exempel på konferens där det var en massiv fika-buffé. Inte illa vill jag lova. Sedan var jag tvungen att avstå från den goda tvårättersmiddagen eftersom personen jag samåkte med var tvungen att dra hemåt tidigare. Kvällen slutade med pyttipanna istället. Up's and down's, up's and down's...

Kommentarer
Postat av: j

hahah...roligt att ups and downs mäts i mat - i like it ;)



har du ingen bild på fikabuffen, den lät amazing.

2010-02-25 @ 00:13:44
URL: http://hogahastar.blogg.se/
Postat av: Anette

Kul med ett livstecken här på bloggen och att få höra lite hur du har det :)

Kram!!

2010-02-25 @ 23:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0